dijous, 22 de juny del 2017

Darrer dia a l'escola

Avui ens hem hagut d'acomiadar, perquè ha acabat un curs ple d'aprenentatges, ple d'emocions, ple de bons moments per recordar. Hem celebrat aquest dia fent la festa de l'aigua, en la que ens ho hem passat d'allò més bé!

Ha estat tot un plaer ser la mestra d'aquest peixets, tan alegres, tan amorosos, tan divertits, tan especials tots i cada un d'ells... Cada peix té el seu nedar m'heu escrit en aquesta carta que m'ha arribat al cor. I és que no hauria pogut estar millor acompanyada aquest any, un any que com a mestra no oblidaré mai. Avui vos he hagut de dir adéu o fins aviat (mai se sap!), però el que és segur és que m'emportaré tots aquests records a la meva motxilla. Moltes gràcies famílies per la vostra confiança, teniu un tresor a casa vostra, gaudiu-los!

I als meus peixets els desig el millor d'aquest món, estic segura que arribaran a tot allò que es proposin.

''Esta es nuestra obligación hacia el niño: darle un rayo de luz y seguir nuestro camino''. Maria Montessori.

Esper haver-vos pogut donar un petit raig de llum.


Molt bon estiu a tots!

























2 comentaris:

  1. Gràcies a tu!!!! Bon estiu, a descansar!!!

    ResponElimina
  2. Muchas gracias aina por todo este año!!! Jairo te echará mucho de menos!!

    ResponElimina